WAP Groups
Download Free Apps & Games @ PHONEKY.com

OUBAAS - Topics
Create Your Own App Store

* OUBAAS > Topics


Subject: TESTIMONIES/GETUIENISSE
Replies: 108 Views: 13524
1-> 7->>

oubaas 25.01.08 - 06:17pm
Dont be shy. Let the world know how good GOD were 4 u! pray.GIF *** I receive lot's of prayer requests, but sadly hardly any word of good things that happened to people. More testimonies at http://oppie-koffie.co.uk Oppie Koffie *** Come share you testimonies. Kom deel jou getuienis by Donkies vir Jesus / Donkeys for Jesus

MOBILE: http://m.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7

WEB: http:// http://www.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7 http://www.facebook.com/home.php?sk=group_304095766282805&view=info&refid=7
*

oubaas 25.01.08 - 06:25pm
Well what can I say? After I left my wife I were jobless, broke and no car. I landed in a disastorous relationship sad2.GIF For 2 years I were depressed like an overripe tomato. Untill one day when I decided to call Jesus Christ. pray.GIF He heard me. Soon I had a job and b4 I had a payslip I had a car to go to work and visit my children with. happy.GIF Thank You Father Lord Jesus Christ for blessing me so richly. Thank You 4 Ur unconditional Love. love2.GIF In Jesus Name. Amen! *

mariaan 25.01.08 - 09:08pm
Congratulations, u took the right turn. Phil. 4:13 for i can do all things through Christ which strengthen me amen *

oubaas 26.01.08 - 03:52am
thank_you.GIF God is great! good.GIF *

oubaas 11.02.08 - 09:59am
I got the following testimony from the MyPrayer web site, and the owner of the testimony gave me permission to publish it.

*

oubaas 11.02.08 - 10:01am
This story is not a story to promote anybody or anything, but to make people understand that there are people in life that God called, for a great purpose and meaning, even in the hardest cir tances and this, those people, hope, faith, and love, is a testimony of God that is alive in us, He is real. There is a man I met, and his name is Francois Zietsman.
My name is Jenny Victor, from Usakos, Namibia. Ive been recently in South Africa for the December holiday, visiting my daughter in Vanderbijlpark.
All prayer partners know of Francois, through the My Prayer Ministry.
Here was I in a foreign land, not the type of people I would say is people that I can relate to, because they are people of this world, and to be real honest, I had a battle to keep myself faithful in Christ. There were times I could not understand why I was there and what the purpose for it was.
All I know before I went, I would like to meat this man, from My Prayer Ministry; I had no idea how or where. After all South Africa is big, in my mind I hoped.
One day, one of those days I was nearly at my end of giving up any hope of understanding life and the meaning of my own life, and then a call came on my daughters phone. It was Francois, it just felt I could open up to him, there he talked to me and gave me hope and what happened? He lives in Vanderbijlpark too. Is that not God?
We arranged for a meeting after Christmas to meet in the Vaal Mall, at a coffee shop.
I really was at a low point, and but very excited to meet him. I didnt know what to expect. I hope for those who met him, will feel the same as I did.
How many times do we as individually think weve got it all, and this is the worse thing that happened to me, well I was and afterwards I thought again? I even repented of self-righteousness. I had a good look of life again.
Here is this man in a wheelchair, with one leg one eye; he had a car accident when he was a child. And as you can say, anything that could go wrong did with him. The battle and things that happened to him from childhood to where he is today, is something I myself dont think I would handled very well. I believe the world hid him hard and that the enemy of this world wants him dead or destroyed. He is alive today, and what does he do? He is a Man of Love, of Faith, of Hope to Others. He is a living testimony of Jesus Christ, through His blood, and through the Cross. This is God; this is reality of the true living Christ in us and in our lives.
Even My Prayer Ministry did not start for himself, but for his sisters son, and now it is for all of us.
All I know that God called him for a great purpose and meaning, that is why I believe that prayers through his Ministry for others, prayers for this Ministry and for him from others must become part of your daily prayer life and that the Ministry would grow and increase greatly.
My request is today that people would pray for Francois and the Ministry. So that his testimony, of Love, Hope and Faith can reach the whole World and touch every bodys heart.
I thank you Francois, you meant a lot to me, you truly give me new hope, faith and love from Christ Jesus, for my life and my Ministry. Stay that way, do not change, God loves you, He truly loves you. With all my love and great wishes for you and your family in 2008.
Your sister in Christ
Jenny Victor
Theresa Victor (Sister)
*

oubaas 16.03.08 - 03:54pm
'n Inwoner van 'n woonstelblok vertel die volgende: Onlangs met 'n sopkombuis was daar 'n krisis. Daar was nog baie monde om te voed maar daar was nix oor ni. Sy weet di mense waar sy bly is ni baie vrygewig ni. Sy vra God om haar te help. Sy klop by di eerste woonstel aan en sowaar sonder boe of ba het sy R20. So het dit aangegaan totdat sy R100 het vir genoeg viennas en rolle om baie mense te voed. Prys die HERE! *

redro 16.03.08 - 07:08pm
vir 2 dae was ek baie siek ek het nie gedink ek gan weer uit die hospitaal kom ni ma al die gebed en ondestening wat ek gekry het het my so baie gehelp ek het die warmte van GODS Liefde dat ek so veel beter voel vandag dankie aan almal en aan GOD al die eer *

oubaas 17.03.08 - 05:28am
Amen. Prys die Here! *

oubaas 21.03.08 - 08:23pm
Ek was Vrydag 21 Maart, 2008 op 'n Paasdiens by die AGS Herlewingsentrum, Sasolburg waar 'n oom wat vir 37 jaar 'n alkoholis was getuienis afgele het. Wat 'n belewenis! Prys die Here! *

oubaas 31.03.08 - 01:50pm
Today I want to testify the following: About 2 and a half years ago I had serious hipertention, water retention, spasma in the neck, back problems and prostate gland problems. I went to the hospital for treatment. For 18 months I had to go every month for medcine. Last year *2007* during February I was admitted to hospital with all abovementioned symptoms plus I developed heart, lung and kidney problems. I still had to go for treatment every month. On 1 March 2008 a pastor layed hands on me and prayed for me. So far, I am off the water pilss. I am off the Brufens. I am off the blood pressure pills. I am off the prostste pills. Wow! Thank you LORD JESUS for Your healing power. I am getting stronger by the day, and I know that You are going to heal me completely. In Jesus Name. A very BIG thank you for everyone who is praying for me in this regard! God bless! *

seastarr 31.03.08 - 02:07pm
Praise the Lord brother. Thank you Jesus for your healing touch ! pray.GIF *

seastarr 31.03.08 - 03:27pm
Hello my name is Judy. I am a widow for past 22mo. My spouse of over 24yrs became suddenly ill. He was admitted to hosp & meds started. I began to pray. Went into his hosp room and found him unresponsive. I called for help and was praying as they moved him to intensive care. I could feel the angel of death there. I called my pastor to come pray too. As I prayed God showed me he was dying. When pastor arrived & was waiting to be allowed to go in his room. He told me of feeling the heaviness in his spirit. *

oubaas 31.03.08 - 03:41pm
Amen! May the Spirit never ever leave you sister! *

seastarr 31.03.08 - 03:45pm
He was trying to gently tell me what God was showing him. I began to cry & said, pastor I already know. God's not giving me the answer I want when I pray. As my soul mate got weaker, I began to pray Dear Lord just let me know that he is Ok and will be with you in paradise. The Holy Spirit was speaking through me to God as my love died. A wonderful feeling of peace filled my soul and I knew he was with God. All the pain & suffering left his face. He had a peaceful loving look on his face. Praise the Lord. *

seastarr 31.03.08 - 04:44pm
My sadness and grief were terrible. Anger grew. I grew away from God. I allowed my grief and anger to isolate me. I had lost my Dad, my mobility (blew both knees working on concret 25years as an RN), my career & my spouse all within 1 year. I was at all time low in my life.
I was sad & lonely. I found pro by accident one nite while looking for free ringtones for my phone. I signed up. Found the religous groups and began reading about God. I realized I was very angry at God for my loss. I was shocked.GIF *

seastarr 31.03.08 - 05:00pm
Shocked by this realization. I prayed humbly begging Gods forgiveness for my anger & sin. God answered & I felt the sweet Holy Spirit flood through my soul. I began Thanking God & Praising His Holy Name. I asked Lord How can it be that I feel your presence so strongly when I had grown cold in my soul. God answered I never left you! i just waited for you to call Me. Thank you Jesus! Praise His Holy Name Forever. His love for us is unconditional ! We are His children ! Praise the Lord. I am no longer alone ! *

oubaas 31.03.08 - 05:08pm
Thank You LORD for carrying us when we need it most. How great are Though! Thank You for leading Judy to tracks which Your children left in the cyber jungle. In Jesus Name. Amen. *

endtimes 31.03.08 - 05:20pm
Sisi that is an awe inspiring testimony, thank you for sharing it with us hug.GIF *

seastarr 31.03.08 - 05:42pm
Thank you God for my christain friends You sent me. angel2.GIF *

pompie_1 1.04.08 - 11:24am
Liewe Heer, dankie vir al u seeninge, elke dag en dat U so genade is mt ons, danki vir die Christene wat U op my pad gesit ht en dat U wel na ons versoeke luister en op U tyd dit vir ons dit gee en ni op ons tyd ni. Prys die Here, Hy is gud vir ons. *

oubaas 17.04.08 - 12:31pm
Hier is Gideon Volschenk se kort getuienis soos deur sy vrou, Sonet, aan my verskaf:

Sal n mens ooit genoeg dank aan die Here se genade kan gee?
Opreg kan ek se, dat ek lewe nou en tot in ewigheid net vir my Skepper, want Hy het my oe oop gemaak die dag toe ek amper die genot van die lewe, van die duiwel aanvaar het.
Maar my Vader het gespreek in my hart en hy het my beantwoord toe ek om hulp gevra het.

Vader 'n sandkorrel het 'n baksteen geword en die baksteen het 'n muur geword kyk na my huwelik dit is n doringbos, my skuld, vergewe my.
Kyk na my misbruik van drank, my skuld, vergewe my.
Kyk na Vaderskap in my huis ek is 'n vreemdeling in my huis vir my kinders en vrou, my skuld, vergewe my.
Spreek my Heer want ek bely.
Ek kan nie die hele getuienis nou gee nie, van wat ek was en hoe God besig is om my nou te vorm nie.
Hy het my vergewe, en Hy het my huwelik gered en Hy het my die opregte hoof van my huis gemaak, sodat die liefde van my kinders en vrou weer sterker as ooit in ons harte skyn.
Ek het my hart op 31jr ten volle en opreg vir my Skepper gegee.
Want Hy seen my met die talente wat Hy vir my geleen het.
En waarom sal ek Hom nie die Vader van alles noem nie, want Hy is die God Almagtige (El-Elohim).
My cd is nog nie op die rakke nie, maar as julle belangstel die prys is R80-00 julle kan bestel by die volgende nommers:

Sonet 0842401870 of email na gideon@ntp.co.za of ontvangs@pjngroup.co.za
Vir besprekings en optredes ook by dieselfde nommer.

Als wat ek doen, doen ek vir my Skepper daarom sal ek R20 van elke cd en 10% van elke optrede waar ek Sy word spreek vir God se werk gee.

bBZHUKYLaDIkBDmLc8dM.jpg *

feriluck 18.04.08 - 05:35am
My dank en waardering aan almal wat vir christie van springs gebid het! Sy het haar werk terug. Maar my grootste dank aan n Vader wat nooit te doof is, te blind is en nooit opgee met Sy kinders! *

oubaas 18.04.08 - 05:37am
Amen! Prys die Here! *

oubaas 18.04.08 - 07:07am
Per epos ontvang:

Hallo, liewe vriende,
Ons dien voorwaar 'n fantastiese God vir wie niks onmoontlik is nie!! Hierdie briefie is net om te vertel van die wonderwerk wat ek beleef het, en aan God al die eer daarvoor te gee!
Die afgelope Woensdag, 9 April, het ek beleef wat seker enige ma se grootste nagmerrie is - ek het ons seuntjie gekry waar hy dryf op ons swembad. Potblou, starende o, dood!!!!!! Ek het in die swembad ingeklim en hom uitgehaal en net teen my vasgedruk en begin bid. Ek het in die huis gaan sit en vir die meisiekinders ges dat ons moet bid, en ons het net gebid. Enkele minute daarna het my seuntjie 'n geluid gemaak en begin asemhaal!!!! Daarna het hy stadig weer begin bykom. Ons het begin om lof- en dankliedere te sing tot eer van ons God. 'n Skamele 15 minute nadat ek my seun dood uit die swembad gehaal het, het ek na hom gestaan en kyk waar hy saam met sy sussies sit en blokkies bou!!! So gesond en normaal asof dit nooit gebeur het nie!! Wat 'n groot en wonderlike God dien ons! Ek kan nie genoeg vir Hom dankie s en aan Hom die eer gee nie. My seuntjie was dood, maar hy lewe weer - Christus het hom uit die dood opgewek!!!!! Ek kan nie beskryf wat dit vir my is nie!!!
Toe ek die aand langs hom in die bed l waar hy rustig slaap, het ek vir die eerste keer daaraan gedink dat die normale ding om te doen seker sou wees om die medic-alert panic b*tton wat ek tot my beskikking het, te druk.Of om CPR toe te pas. Maar ek het toe ook besef dat die medic-alert ouens niks vir hom sou kon doen nie. Hul sou net vir my ges het, jammer mevrou, maar jou seuntjie is reeds dood! Dit was net die Vader wat iets vir hom kon doen. Die wonderwerk wat Jesus in Adriaan se liggaam gedoen het, is absoluut mind-boggling!! Hy het geen water ooit opgebring of uitgespoeg, geroggel of gehoes nie. Hy het net weer begin asemhaal, en al sy liggaamsfunksies was onmiddelik so normaal soos voorheen.Ek het na die tyd eers besef hoe die Vader my kalm gemaak het, want ek het geen oomblik enige angs ervaar, gehuil, geskree of enigiets nie. Ek het toe ook eers besef dat die Vader absoluut net elke aksie van my oorgeneem en my NIKS laat doen het nie, sodat al die eer Hom alleen toekom!!! Ons dien 'n lewende God wat deur Jesus Christus vandag steeds dooies opwek!!! Halleluja!! Prys Sy Naam....
Daar's 'n liedjie wat op my kinders se Jan de Wet CD is, wat die hele tyd in my kop maal sedert Woensdag. Vertel dit aan die wreld, vertel dit aan die wreld.Vertel dit aan die wreld dat Jesus Christus leef!!!! Vertel hierdie getuienis van wat die Here vir ons gedoen het en van die groot en ontsagwekkende God wat ons dien, asseblief aan die hele wreld.....
Mag julle ook ervaar hoe Jesus gebede beantwoord in jul daaglikse lewe, en mag jul ook Sy wonderwerkende krag beleef!
Baie liefde en vrede...
Ester Saayman.
*

oubaas 8.05.08 - 08:39pm
2day I needed a miracle like never b4! I made a big flop with a large order yesterday and only realised it 2day. TOO LATE to fix! swoon.GIF I prayed loudly in my office for a solution. About 3hrs later the problem solved itself! Thank You Lord 4 hearing my desperation and 4 providing a solution. In Jesus Name. Amen. pray.GIF *

oubaas 21.05.08 - 11:11am
Salome skryf:

Na ek op die strand dood neergeslaan het en die Here my weer opgewek het, het ek soos n knapsekrel geword.

7 Weke na my hartoperasie het ek n werk gekry, ook nie wat ek wou gehad het nie (is al van 27 Junie 2005 hier en nog al die pad tydelik!). Iemand het eendag vir my ges dat daar n ander werk vir my is, ek sal 2 aanbiedinge kry en moet nie die 1e een aanvaar nie, ek het al n eerste aanbod gekry en nie aanvaar nie. Natuurlik het ek baie keer gewonder of ek ooit die regte ding gedoen het want ek wil so bitter graag wegkom hier, maar ek het berus en wag nog rustig op die 2e aanbod!! Die Here leer my geduld en vertroue!

Ek het met al hierdie dinge geleer om 100% te kan vergewe, mense en dinge wat ek moeilik kon vergewe en vryspreek het, het ek gedoen. Amper elke dag wys en gee die Here vir my dingetjies, soos gister weer het ek so n absolute vrede in my ervaar dat ek so oorweldig is met vreugde dat ek aan die huil gegaan het (jip, hier by die skakelbord!). Ek het al gedink dat ek vrede het (wat ek glo ek gehad het) maar gister het die Here vir my volkome vrede gegee. Met al hierdie dinge en elke dag se hand-aan-hand stap met Jesus kom dit nader aan dit wat Hy vir my in stoor het! *

sasja 21.05.08 - 01:33pm
Ek wil ook graag 'n getuienis lewer. Ek het by 'n plek met die naam Metrofile gewerk. Ek was altyd die swart skapie ek moes altyd al die harde werk doen en dan het ek dit nooit volgens hulle standaarde gedoen nie. Ek het my werk gehaat soos pes. December 2006 noem ek op vir Jesus wat my droom werk is ek moet by 'n venster sit in 'n hoek, ek wil leers oopmaak en admin werk doen. Ek was 'n data capturer by Metrofile wat bokse moes rond dra en vuil files in die rekenaar ingetik het. Ek wou access tot die internet gehad het en ek wou kon email. Toe Februarie 2007 het ek baie gatvol geraak vir my werk en ek het depressie gehad en was permanent siek.
Toe bel ek my man en se vir hom as ek nog 2ure hier bly gaan ek weskoppies toe want ek gaan mal word hier. Hy se toe gee 24uur en dan koop ons 'n faksmasjien sodat ek kon werk soek. Wel ek het 24uur kennis gegee. Ek was huisvrou. Die eerste 2maande was lekker toe begin ek te stres. Maar ek moet se ons rakke was permanent vol kos en ons het altyd vir die kerk gegee terwyl ek sonder werk was. Toe se my buurvrou hulle soek 'n tydelike werker vir 'n week by haar werk. Ek gaan toe. God was so goed die een week het 2 en 3 geword totdat ek 'n maand daar gewerk het. My salaris was maar R600 'n week, maar in my agterkop het ek geweet daar is 'n ander werk daarbuite. My broer het vir Stats SA gewerk en hy het bly cv's kom haal en en aansoek vorms vir my gegee om in te vul (teen my sin natuurlik) want ek wou nie in die middestad werk nie. Toe ek uiteindelik na 20 aansoeke gesif is het ek vir die toets gegaan en wel gedink ooooo ek gaan die pos nie kry nie. Toe word ons genooi om Durban toe te gaan vir 4dae teen R500 wat niks is nie en dan moet ons net vliegkaartjies kry. Wel ons het gegaan dit was heerlik en my buurvrou het gedink ek gaan glad nie werk kry nie. My salaris was ook baie min by Metrofile. Wel ons het terug gekom ek het gagaan vir die onderhoud en is 'n week later (tot my bittere spyt gebel dat ek die werk gekry het), maar ek het vir die Here gese as ek werk kry moet die permanent wees en nie tydelik nie. Wel dit was permanent. Bang kom ek toe die eerste dag by die werk aan (Stats SA) toe kom ek agter ek geniet dit hier en toe onthou ek die dinge wat ek Jesus gevra het. Ek sit by die venster in 'n hoek, het die internet en email, maak leers oop en beheer my eie werk sonder dat iemand oor my skouer loer en my salaris is 2x wat ek by Metrofile gekry het. Die Here weet maar beter. Ek werk in die finansiele afdeling en ek moet vraelyste en state van privaat maatksppy kry. Wel die Here was so goed. Elke keer as ek stres dat ek nie maandelikse invorderings target gaan maak nie kom die state en vraelyste net in. Ons moet einde Mei op 75% staan ek staan al reeds op 78%. Dis net God wat dit moontlik maak. Ek prys die Here elke dag vir my werk wat ek nie eintlik wou gehad het nie, MAAR GOD WEET MOS ALTYD BETER!!! *

oubaas 21.05.08 - 02:42pm
Dis waar! Amen. Prys die Here vir Sy goedheid! hurray.GIF *

oubaas 23.05.08 - 08:46am
Email vnaf Sunette ontvang:

Goeie more Amal!

Ek wil graag my goeie nuus aan ieder en elk van julle deel! Ek het nou wel aan die wie se telefoon nommers ek het 'n sms gestuur, maar aan die wie s'n ek nie het nie, hier is my nuus. Ek het Amelia gister by Dr. Colyn gehad vir haar opvolg besoek. Sy het Amelia se bloeddruk gevat en gesien haar bloeddruk is baie beter as wat dit met die laaste besoek was! En dit terwyl Amelia histeries gehuil het!!! Toe het sy 'n hart sonar gevat en gesien die bloedvloei by die aorta is ook beter! Is dit nie wonderlik nie? Ek het haar met Amelia se voorige besoek gevra, wat die kans is dat Amelia dalk haar siekte sal kan ontgroei, haar antwoord was nee en dat Amelia defnetief vir 'n operasie sal moet gaan. Wel, gister het ek weer dieselfde vraag aan haar gestel en haar antwoord was, daar is 'n moontlikheid! My kind gaan gesond word!!!!

Vreeslik baie dankie vir al jul gebede. Julle het my en Amelia by gestaan deur ons moeilike tyd en daarvoor sal ek julle vir ewig dankbaar bly.
Hemelse Pappa, U het my en Amelia gedra daar waar ons nie meer op ons eie kon loop nie! Daar was 'n tyd wat dit vir my gevoel het U hoor my nie, maar ek was so verkeerd en daarvoor vra ek U onverskooning. U het elke gebed gehoor waar ek U gevra het om Amelia vir my te genees, om haar te beskerm teen alles wat sleg is. Pappa U is my ware steunpilaar en Hero... Sonder U sou ek en Amlia nie kon gekom het waar ons vandag is nie. Dankie Pappa vir my en Amelia se lewens en vir dit wat U vir ons doen. En dankie Pappa vir al die wonderlike mense wat U in ons lewe geplaas het, vir al hul ondersteuning, omgee en liefde. Ek is lief vir Pappa!

Amen

Jesus liefde en groete

Sunette & Amelia Robberts.

K1UWXq2Jpt1M7n4Um5B8.jpg *

oubaas 28.05.08 - 01:22pm
Lydia Uys skryf:
Ek wil gou iets baie kosbaar met jou deel.
My dogter, Charmaine, het verlede Dinsdag 'n noodoperasie ondergaan en haar galblaas is verwyder. Klein Jolene, nou 3 jaar oud, vra mamma moet haar bietjie optel en mamma s sy kannie want sy het teveel pyn. Jolenetjie maak haar ogies toe, begin bid : 'Liewe Jesus, maak my mamma asseblief gesond.' Sondagoggend s mamma vir my oudste dogter dat sy geen pyn meer het nie, waarop Jolene weereens haar ogies sluit en bid: 'Liewe Jesus, ek het vir Jesus gebid om mamma gesond te maak, baie dankie Liewe Jesus, mamma is nou weer gesond.'

Is dit nie pragtig nie?? Jy moet haar hoor liedjies sing van Jesus, en dis net 'Halleluja' en 'Jesus' al die tyd! cute.GIF *

filly_sa 30.05.08 - 10:50am
Eks so bly n dankbaar vi di Here vmore. My dogter gt vlede mnd wrk gkry tot einde Junie as n temp. Sy km g/aand tuis mt di goeie nuus dt sy permanent gmk is. K se toe dat as di 1 deur toegn mk di Here n beter 1 oop. *

oubaas 30.05.08 - 02:01pm
Prys die HERE! *

feriluck 24.06.08 - 08:23am
My brother had an uphill battle to fight for shared parenting of his 17 month old baby. He visited his baby every second wkend, but had to fly down from JHB to mosselbay! Wasnt allowed to enter ex wife's house. Therefore was allowed to visit his son for 3 hrs on a tiny verandah! Her parents are influential and wealthy. They treated him badly. Then on tuesday, they had to see family advocate. My brother was granted shared parenting AND may spend the day with his son at the guesthouse!! Only prayers kept my brother going! He is devoting a lot of his time to Fathers4justice in order to support the best interests of children after a divorce! My gratitude goes to God!! *

oubaas 24.06.08 - 09:52am
Amen! Praise the LORD! *

hobee 1.07.08 - 01:51am
Ek moet met jul deel, ek is n kind van die Here(moet nog baie s Jesus vergewe dit of dat maar ek is maar net n mens wat graag eendag by Jesus se voete wil sit en Hom net loof en prys! ) In die jaar na jare se bid vir my kinders is n belofte van Jesus aan my besig om waar te word. In die jaar is my seun Schalk gered my dogter Amanda my oudste , en Sondag my klein seun Wesley. PRYS DIE HERE DAT HY LEEF! En roer in my fam. Mag ek dit ook bid vir die wat nog bid vir kinders wat jul voor bid. Ek het nog 2 kinders, en Jesus sal oorneem AMEN EN AMEN *

oubaas 8.07.08 - 06:28am
shenik 39 minutes ago (08/07/2008).
Aan almal wat vr my gebid het wil ek graag bedank di Here het my gebed verhoor daar was geen tekens van n gewas na dat hul met my gejaag het hospitaal toe sondagaand ni,dokters s hul het gedink ek gan sterf en dat dadelik breinscan gedoen en skielik was dar net niks.ek het mar ng di hoe bloeddruk en dit is al,ek het maandag aand uit di hospitaal en dit gaan beter met my.al wat ek kan doen is Prys di Here en skryf alles toe aan HOM oz Vader.AMEN.
*** Amen! Prys die Here! Ons hou an bid vir jou bloeddruk ook Bev!
Hemelse Vader baie dankie dat U Bev genees het van die gewas op haar brein. Abba Pappa as dit U wil is, genees haar tenvolle van die bloedruk problem ook. Vader ek wil U ook bedank vir die pyne wat U van Linda af weggeneem het. Ons loof en prys U Heilige Naam daarvoor. Dankie Vader. Dankie.
*

oubaas 16.07.08 - 10:43am
The following testimony by Leonard Thipe was found at http://www.myprayer.co.za and the owner gave me permission to publish it:

Testimony - I just want to thank the Lord Jesus Christ for His faithful
9, July 2008, , 11:44 PM
Dear friends,

I just want to thank the Lord Jesus Christ for His faithfulness, mercy and loving-kindness. Last month I wrote a prayer request due to my broken cir tances. I have a job where I was simply sinking deeper and deeper into debt and depression. I could not make ends meet and it was very distressing to watch myself sinking. Most nights I just lay in bed sick with worry, and I would break into tears at those hours.

One night I pleaded with God to PLEASE take me, I told Him that I wanted to die because I could not take it anymore. I said Lord, I cant take my life because that is Your decision and not mine. I cannot in any way take my life because it is unbiblical. Can you please make a way; take me Yourself because I want to come to You. But today I have been offered a really good job by a big company, and only God knows why and how I got this job.

He is truly miraculous and His power was always at work in my life, bringing me good tidings. Now I am so ashamed to remember that only a few weeks back I asked Him to call me back home. If you are facing difficulty, remember that it is only for a while. The Lord is taking you up the hill because unless you do the difficult climbing, you will never reach the peak.

Praise His holy name forever! Thank you to all who prayed for my prayer request. *

gawie 16.07.08 - 06:49pm
Amen pray.GIF *

oubaas 18.07.08 - 09:02am
Plat kar maak hom n Jesus-woordvoerder
Beeld, Jul 17 2008 10:10:58:110PM - (SA)
Lean du Plessis

Julle het my nou n 'celebrity' vir Jesus gemaak.
So het mnr. Absalom Morifi, die man wat wonderbaarlik ongeskonde is na n kettingbotsing op die N1-hoofweg vroeer vandeesweek, gister aan Beeld gese.
Morifi is sedert eergister deur oproepe van mense, radiostasies en kerke oorval wat sy storie wil vertel.
Ek kry nogal baie oproepe; prys die Here, het Morifi gese terwyl hy op pad terug was van n video-opname met die Rhema-Bybelkerk in Randburg, waaraan hy verbonde is.
Die kerk gaan sy boodskap oormore aan die res van die gemeente uitsaai, het Morifi gese.
Die 49-jarige Morifi het Dinsdagaand self uit sy voertuig geklim nadat n reuse-vragmotor sy motor platgeval het.
Die konstruksievragmotor se remme het sekondes vroeer, tydens spitsverkeer, tussen die Buccleuch-wisselaar en die Rivonia-afrit op die N1-suid ingegee. Dit het 24 ander voertuie beskadig in die sowat 200 m wat dit verder gery het voordat dit bo-op Morifi se ligblou Jetta omgeval het, het mnr. Mark Stokoe, Netcare 911-woordvoerder, vroeer gese.
Ten spyte daarvan dat Morifi se voertuig byna onherkenbaar beskadig is, het hy nie eens n skrapie opgedoen nie.
Morifi het die oggend van die ongeluk sy lewenspolis gekanselleer om die geld eerder aan die Here te wy.
Met my huidige uitgawes kon ek nie nog my tiendes ook betaal nie, al wou ek baie graag. Toe besef ek: Wil ek eerder in my lewenspolis of in God bele? Ek het God gekies en Hy het my daarvoor geseen.
Benewens Rhema het Morifi ook al oproepe van onder meer Radio Kansel en Talk Radio 702 gekry, asook van twee pastore van kerke in Johannesburg wat hom genooi het om sy storie aan hul gemeentes te vertel.
Ek gaan soveel beskikbaar wees as moontlik, want ek wil God se storie vertel. *

oubaas 18.07.08 - 09:03am
Prys die Here! *

angel_lo 18.07.08 - 09:22am
Prys die Here davoor *

oubaas 28.07.08 - 06:31am
From: 1ightnin
Subject: Danki
Message: My seun se operasie het goed geloop hy kom dalk die naweek huistoe en hy is ni down syndrome ni.baie danki vi jul gebede dit het gewerk
*

oubaas 28.07.08 - 06:34am
Prys die Here! pray.GIF *

oubaas 4.09.08 - 03:36pm
Wow! wow.GIF What can I say? During the weekend of 30/31 August 2008 God protected me twice!

I planned to go to my workplace on Sa ay 30th August 2008, but for some reason I did not go there. Well that very same morning our company were robbed of equipment by armed robbers.........

On Sunday 31st August I was travelling on the N1 Freeway. A car swerved for another car. It was supposed to hit my car full on the side. . . . . . . . Well, it didn't! Best of all I did not even caught a fright! On my right hand side was solid cement barriers. I had NO chance at all to get out of it. wow.GIF

Thank You Jesus for saving me on two occations. Thank You my LORD for careing for me. Thank You LORD for your unconditional love. In Jesus Name. Amen. *

jidat 5.09.08 - 02:00am
praise the Lord. He doin the best 4 u.! coz i thk, many ur work 4 Him nt finish yet... *

oubaas 5.09.08 - 04:19am
thank_you.GIF bro. *

oubaas 8.09.08 - 03:40pm
On 27 February 2008 I wrote this: *****STOLEN CAR:
1986 Model Toyota Corolla with Reg. nr. LSN581GP stolen on 27 February, 2008 at about 9 o clock in Gerrit Maritz Street, Pretoria-North. Please be on the lookout! The car is Champaign colour. If spotted call nearest police station or call: Gawie:*****

Well, well, well! The car was found back by the Polokwane Police! My sister went to fetch it today. praise the LORD! Amen! *

drromana 16.09.08 - 08:38pm
Hi, my name is Lyn, from the USA. I was saved when I was 11. I have had a long road. I left God when I was in my late teens, and finally came back for good 2 1/2 years ago. God brought me back thru the internet. I realized that He wanted me to help ppl, using all the bad times I went thru in my life. I have felt so much joy from helping others, and in my studies as well. God brought me thru a lot this year. I have had trouble staying above water financially and almost had my electric and water shut off a couple of times, and almost lost my home. I learned to trust God with all this and He was there for me. I have learned also to recognize His help with even the smallest of things. He has shown me that He is faithful, even when I wasn't. Thank you Father for taking me back, and being there for me always. *

oubaas 17.09.08 - 05:44am
Praise the LORD! *

joycedup 18.09.08 - 05:33pm
Ek wil net met jul deel dat God great is ek wil vir almal danki se wat vir my gebid het vir n werk. God het jul gebede verhoor en vir my n werk gegee. Ek was meer as 2jr werkloos. Prys die Heer. *

1-> 7->>


* Reply
* OUBAAS Forum


Search:
topics replies


* OUBAAS

Create Your Own App Store

topTop
groupsGroups
mainProdigits

Custom Search


Create Your Own App Store