WAP Groups
Download Free Apps & Games @ PHONEKY.com

OUBAAS - Topics
Create Your Own App Store

* OUBAAS > Topics


Subject: PRAYER REQUESTS/GEBEDSVERSOEKE
Replies: 414 Views: 34494
1-> 7->>

oubaas 13.01.08 - 07:17pm
Psalm 145:18: Die Here is naby almal wat Hom aanroep, almal wat Hom in opregtheid aanroep.
Should you have any prayer requests please inbox me. I will pray about it myself and post it to Oppie Koffie at http://m.facebook.com/groups/57350209896?refid=0&m_sess=1hGzi8-oQDws_Fa
If you wish to become a prayer partner, please inbox me. *** VERY IMPORTANT *** WHEN YOU PLACE A REQUEST, YOU MUST PRAY URSELF TOO ABOUT UR REQUEST. May the Lord bless all the requests posted here. *

mosbol 13.01.08 - 08:02pm
Please pray 4Me i Must go 4 an operation soon. *

oubaas 14.01.08 - 08:30am
Baie dankie Mossie. Jy moet ons asb. laat weet wanneer die operasie is sodat ons dit kan dagboek. EK ONTVANG BAIE VERSOEKE MAAR BITTERMIN GETUIENISSE. UR TESTIMONY IS VERY IMPORTANT. PLEASE LET US HEAR FROM YOU. *

oubaas 14.01.08 - 08:33am
I got special requests for myself. firstly I would like to stop smoking. Secondly I would like to stay on my own, but can't afford it right now. Thirdly I want to strenghten my spiritual life. Please help me pray! Thank you. **** Bygevoeg Donderdag 7 Februarie 2008: Sien ook onderwerp DEMONE asb! **** *

mosbol 14.01.08 - 12:00pm
EK MAAK SO VIR JOU OUBAAS. STERKE MATER. *

oubaas 14.01.08 - 05:09pm
Baie danki my maaiki. Jy's 'n regte staatmaker. Jesus met jou. *

oubaas 17.01.08 - 08:22pm
Myself and Sanet was victims of theft recently. Brand new clothing which I collected for underpreviliged babies dissapeared from my bedroom. Sanet's brand new phone dissapeared out of her room while at work. Let us pray that the culprits are brought to book pls. *

oubaas 18.01.08 - 07:05am
Sanet het my laat weet dat sy haar selfoon vanoggend ontdek het. wens net ek kan die kleertjies ontdek wat spoorloos verdwyn het . . . . . . *

oubaas 21.01.08 - 04:39pm
Baie spesiale versoek vir klein Amelia Robberts wat verlede jaar 'n opehartoperasie ondergaan het. Haar Mammie Sunette se dat Amelia baie goed vorder maar dat sy oor 16 maande moet teruggaan vir nog operasies. For my English friends: Amelia who turns one year old on 23 February had an open heart op last year and she has to undergo more surgery in 16 months time. Please pray 4 a miracle as her mum does not hav R118000 for such an operation. pray.GIF *

mammas 25.01.08 - 07:26am
Hallo Oubaas, ek wil net baie dankie se dat jy Amelia se storie in jou gebed versoeke gesit het. Baie baie dankie. Liefies, Amelia se mamma *

oubaas 25.01.08 - 08:05am
Hi mens. Dis 'n oneindige plesier. hoe meer gebede hoe beter ne? Mag Jesus met julle wees. angel2.GIF *

existier 25.01.08 - 10:29am
HEMELSE VADER.EK AS NIETIGE SONDAAR WAT MY NIE WERD AG OM VOOR U AANGESIG TE VERSKYN NIE.KOM EERBIEDIG OP MY KNIEE VOOR U OM TE BID VIR AMELIA.EK KEN NIE HAAR OMSTANDIGHEDE SO GOED SOOS U NIE.MAAR VRA V OM ASB.GEHOOR TE GEE AAN DIE GEBEDE WAT REFDS TOT U GERIG IS.AMEN *

oubaas 25.01.08 - 01:06pm
pray.GIF AMEN & AMEN! *

tjokelit 25.01.08 - 10:05pm
Bid aub vir my sk dogter en familie vi sterkte .n groot tragedie het hul vanoggend oorgekom. En ook is ek beroof van my pensioen by di atm dit het my vir n paar mnde uitgegooi dankie.by GOD is niks onmoontlik ni *

oubaas 26.01.08 - 03:57am
Amen! Mag die Vader Sy Hand oor jul hou en mag Sy krag en liefde jul deur die beproewinge dra. *

oubaas 26.01.08 - 06:28am
pray.GIF Liewe Heer, ek wil vanmore vir tjoklit en haar familie aan U opdra. Abba Pappa wees met hul in hierdie tyd van hartseer en omvou hul met U liefde. In Jesus naam. Amen. angel2.GIF *

mariaan 26.01.08 - 07:07am
Mariaan *

mariaan 26.01.08 - 07:34am
Almagtige Uader ek kom na U met al my geloof in U en vra smekend vir U vertroosting vir tjokelit en haar geliefdes gedurende hierdie moeilike tyd in hul lewe. Ek vra dit in Jesus naam. Amen. *

oubaas 26.01.08 - 09:35pm
Almagtige Hemelse Vader ek buig nederig voor U neer en pleit in U bloed dat as dit U wil is om U hand van bewaking kragtig oor Chantel en Skyla te hou. Vader verwoes en vernietig alle bedreigings om hulle en verdryf alle kwaad uit hul omgewing uit. Ek bid dit in Jesus naam alleen. Dankie Pappa. Baie dankie. Amen. *

moenie 28.01.08 - 08:40am
Sal julle asb. bid vir tannie Miems Fouche mense. Sy is nie sieklik nie, maar sy het vreeslik swak gword die afgelope paar maande. Ek het haar tot my spyt nou net vir die eerste keer weer gesien sedert Augustus 2008, en sy kan skaars alleen regop staan. Sy is 74 jaar oud en een van ons oudste kiente, maar dit is nie hoekom ek vra vir jul gebede nie....sy is een van die lieflikste mense wat jy kan ken. Op 74 jarige ouderdom raak mens seker al aan die swak kant, maar haar GEES is so sterk soos altyd.

*

oubaas 28.01.08 - 09:04am
Amen! Ons maak so. My ma word 76 hierdie jaar, en sy is nog baie fluks vir haar ouderdom. Kook nog elke dag lekker kos! Net haar kniee gee bietjie moeilikheid en sy het Desember 'n katarakoperasie ondergaan. Ek het nou net met haar gepraat en sy is bietjie verkouerig. Bid asb. vir haar ook. Haar naam is Anna Janse van Rensburg. *

oubaas 29.01.08 - 06:37am
Gebedsversoek ontvang vir Chris van Durban wat met maagkanker gediagnoseer is. Hy verkeer tans in baie pyn. Kom ons vat hande en bid saam vir die man. *

oubaas 3.02.08 - 02:18pm
Sanet en Bev gaan op die oomblik deur moeilike tye. Hemelse Vader U weet wat hierdie twee perels van U se omstandighede is. Vader as dit U wil is gee dat hul die aanslae van die lewe met mag en mening teenstaan. Vervul hul met U krag en liefde. In U naam alleen. Amen. *

oubaas 3.02.08 - 02:22pm
Sunette Robberts, dis nou Amelia se mammie, het my laat weet dat haar vader werkloos is en DRINGEND werk moet kry. Help ons bid asb. *

oubaas 6.02.08 - 01:25pm
Ek het 'n versoek vir Barend en Riana gekry dat ons moet bid vir hul persoonlike lewens. mag Jesus hul die weg wys! *

oubaas 6.02.08 - 01:33pm
Ek het die volgende email ontvang:

Liewe Vriende, Familie & Kollegas. Ons almal is besig hierdie tyd van die jaar en daarom wil ek almal spesiaal vra om net hierdie e-pos te lees, die foto's oop te maak en net vir 'n paar sekondes my familie in julle gebede te dra. My neef en sy vrou het op 24 Januarie 2008 die ouers van 'n tweeling geword. Die tweetjies is met 'n noodkeisersee op 26 weke gebore. Die dogtertjie, Maya het met geboorte 730g geweeg en die seuntjie, Luca 670g. Hulle toestand is uiters kritiek. Luca het gister ophou asemhaal. Sy ouers, Henk en Tanya kon hom en sy sussie nog nie in hulle arms vashou nie. Die pediater het hom in 'n kombersie toegedraai en vir hulle gegee om afskeid te neem. 'n Wonderwerk het gebeur, Luca het skielik begin asemhaal en geluidjies gemaak en die dokters veg weer vir sy lewe. Luca
het die ergste moontlik bloeding op sy brein, graad 4 en Maya graad 2. Om te verstaan hoe klein hierdie tweetjies is kan julle op die foto van Luca sien hy hou met sy handjie sy mamma se pinkie vas. Dra asb hierdie gesin in julle gebede. Dit is net die krag van gebed wat nou hierdie tweetjies kan dra. Groete. Jorinda Roets. Assistant Faculty Officer, Nelson Mandela Metropolitan University, Faculty of Science, North Campus. Ek het die fotos op my rekenaar gebere. *

moenie 7.02.08 - 08:58am
Mense asb. bid vir stellie en haar familie. Het die geblog op Jacaranda se site: Hi Lani,
Help seker nie om te kla nie,my dae is net doller as dol,kry nie kans om voor die rekenaar te sit nie,is nou omtrent pal by my ma,kan haar gladnie meer alleen los nie,die kanker het nou na haar brein ook versprei en sy raak vreeslik deurmekaar so ons moet haar heeltyd oppas sodat sy haarself nie beseer nie,sy kan ook nie meer loop nie so ons moet haar help met alles.gaan vroeg in die oggende na haar toe,kry net my kind by die skool,doen huiswerk met haar en weer terug na my ma tot so 9uur elke aand,dis baie moeilike tye en soms weet ek nie hoe ek gaan staande bly nie,maar my arme pa kry die swaarste,hy en my ma is so na aan mekaar en hy sukkel om afskeid te neem.Baie dankie! *

oubaas 7.02.08 - 10:49am
Baie danki moenie. Ons spring aan die bid vir die familie. Ek sukkel die laaste 2 dae om by myprayer se site in te kom. *

oubaas 7.02.08 - 09:38pm
Heer, my God. U was nog altyd my Redder en U sal altyd wees. Baie dankie daarvoor. U weet wat my omstandighede tans is. Help my deur wat ek gaan. Beskerm al daardie mense wat U loof Heer . Wees altyd by ons en help ons as ons deur moeilike tye gaan. Vergewe alle mense vir wat hulle aan ander gedoen het en vir wat hulle nog gaan doen. Ek bid dit in Jesus naam. En deur die Vader en deur die Heilige Gees. Amen. *

oubaas 9.02.08 - 06:09pm
*** URGENT *** A Gospel group C.O.G. from Pretoria is holding a Gospel day on 1 March 2008 @ Generaal Beyers School, Danville. They must pay the school R1000 for the rent of the school hall for the day. They only have R320 so far and the rent must be paid on Thursday 14 February. Please pray that they will receive the funds in time. Gideon is a very talented singer and the work he does is enourmous. *

oubaas 10.02.08 - 05:12am
Prayers are required for Christelle from Mpumalanga who is jobless and had an terrible car accident last year. *

oubaas 10.02.08 - 05:20am
Hannetjie of Pretoria must find alternative shelter for her own safety, but has no income. Please pray that God intervene. **** Ek wil net graag vir Arnold en Abrie baie dankie se vir die gebede vir my en my suster vanoggend. Mag God julle ryklik seen in julle jong gemeente. **** *

oubaas 10.02.08 - 02:42pm
Neville du Preez en Tessa Pietersen trou op 2 Maart 2008. Tessa se Ouma is oor die naweek oorlede. Ek wil net vir hul sterkte toebid. *

oubaas 11.02.08 - 05:32am
Annemarie Zimny from Despatch is going for an eye operation on Wednesday 13 February 2008, and we pray for her for strenght. *

oubaas 11.02.08 - 08:43am
Copied from MyPrayer web site:

I am planning a huge outreach soon by travelling in a wheelchair from Johannesburg to Cape Town and I need your prayers for the Lord to guide me to the correct connections for organizing this outreach as a fundraise to help disabled people, as well as show them that they have a life too and anything is possible with God behind us. - Francois Zietsman *

oubaas 11.02.08 - 10:56am
angelier van Gauteng het my die volgende gestuur: Oubaas my kind is verslaaf aan drank en noudie naweek moes ek hoor is hy besig met dwelms, ag Oubaas my hart is stukkend! Wil ni 'n storie daaroor maak ni. Nou kan hy ni meer ni, wil dit los, ek het ni die fondse om hom in n plek te kry ni. Ek weet in my hart dat Jesus die pragkind van my kan red! Asb ek het soveel gebed vir hom en ook vir my nodig. Dankie God seen jou. **** Almagtige Hemelse Vader, ons vra U vandag met smeekgebede om U hand van ontferming oor hierdie gesin te hou. In U Groot Naam alleen. Amen! *

oubaas 11.02.08 - 11:06am
Naam Johann De Wet, 35 jr. oud van Limpopo kry sporadiese floutes. Kom ons bid dat dit ni te ernstig is ni. Hy gaan neuroloog sien daaromtrent. *

oubaas 11.02.08 - 09:05pm
Shane en Ashley Bothma le al2 in di ICU in JHB met kopbeserings na 'n ernstige motorongeluk. Volgens Leigh hul dogter is albei tans in 'n koma. Mag God hul dra in di tyd van nood. ***** Leigh is Ashley in Isidingo **** *

oubaas 12.02.08 - 08:21am
Email ontvang My oudste suster, Dorothea se dogtertjie, Leah Emma Stander is op 20 September 2007 gebore met tuberous sclerosis. Dit beteken dat sy het groeisels op haar breintjie en dit veroorsaak epileptiese aanvalle.

Ek vra dat julle saam met my sal bid:
Liewe Vader, vandag kom sit ek klein Leah voor U neer en vra dat u haar met u hande sal aanraak en beskerm. Uit haar veilige moederskoot moes sy skielik teen die yskoue wreld daarbuite baklei. Here, U het haar perfek geskape, so mooi, so sag en pragtig, maar nou is sy siek.
Here ons vriendinne wil so graag vir klein Leah 'n gebedsketting vorm, help ons om gehoorsaam en met geloof en vertroue te bid. U kragtige dade en wonderwerke kom al oor die eeue heen. Ons bede is dat U haar en haar mamma elke dag sal aanraak, versterk en vul met U Gees!
Laat U wil geskied.
AMEN *

oubaas 13.02.08 - 04:52am
Request for 2 year old Tyrese Richards from Kwa-Zulu who is born blind and suffers from diabetes. His mother Karen Muller informed me that he is going for tests soon to establish whether operations can give him sight. Let us all pray that if it's God's will that this wiil be possible! *

moenie 13.02.08 - 06:34am
Ek bid saam met julle. Karin julle is in ons gebede...hou net aan glo! *

oubaas 15.02.08 - 10:31am
Feedback received from Rudi Zimny: Hi, Gawie, thanks a lot. Annemarie's op was a success and she can see better in her eye even the day after. Shalom, Rudi *

oubaas 15.02.08 - 04:30pm
Angelier het laat weet dat dit baie beter gaan met ha seun en dat iemand finansies beskikbaar gestel het vir behandeling. Prys die HEER daarvoor. *

endtimes 15.02.08 - 06:57pm
Ek bid saam met julle. By onse God Almagtig is alle dinge moontlik, selfs die onmoontlike. blossom.GIF *

endtimes 16.02.08 - 01:56pm
Please pray with me for our sister SEASTARR's nephew who is a trucker in U.S. He was taken up in hospital after he had a blackout in his truck. He felt faint and called 911. He is stable and will be kept in hospital for 24 to 48 hours for doctors to do tests and find out what caused this. *

oubaas 17.02.08 - 08:01am
We pray with you coeleen. pray.GIF *

oubaas 17.02.08 - 11:17am
endtimes 2 hours ago
Amen. Heavenly Father, we lift up our sister and her friend before Your throne of grace. Lord, You know better than we the suffering our sister is enduring Lord your promises stands forever and You promised to never leave nor forsake her. Because You are our Almighty God, Creator of heaven and of earth, all things are possible. Lord, we ask You in the name of Jesus Christ that You will intervene in their situation. We ask that You will carry them both through this raging storm. We pray Psalm 91 as a hedge of protection around them both, and send Your ministering and warring angels to encamp around them both. We come agains any curse and word spoken over their life, we forgive the people, but we come against those words and we rebuke it in the name of Jesus Christ of Nazareth, and with the authority in Jesus Christ we bind and break every negative word, every curse in the name of Jesus Christ, Lord we ask you to cancel every curse over them with Your precious blood. We command the demons assigned with every curse to stop with your afflictions on sister Deb and her friend, we bind you and command you to leave them at once in the name of Jesus Christ! And go where the Lord takes you. We ask You Lord to close these doors in Jesus mighty name and we thank you for it. We declare that no weapons formed against them shall prosper! Lord our sister Your daughter please extend Your hand of healing and touch her Lord, heal every fibre and cell and bone in her body, let it be for Your glory Lord. We stand in faith and we know in faith that by Your stripes she is healed in the name of Jesus! You are the great Healer and Surgeon, and we believe You for her healing, just like You healed my back completely Lord, heal Your daughter Debs back and restore her back to health in the Name of Jesus Christ. We thank You for Your grace and mercy and compassion. Your love endures forever! You are the God of Abraham, Isaac and Jacob! You are worthy of all praise! Let Your glory fall oh Lord! Minister to our sister please Lord Jesus, please hear our cry for help. We know you hear the prayers of the righteous. Be glorified, be glorified! Glory and honor and power to Your name forever! Let Your will be done, as it is done in heaven. We pray this in the name of Jesus Christ our Lord and Saviour, Amen! *** Copied and pasted on request *** *

endtimes 17.02.08 - 11:34am
Thank you oubaas, please pray for our sister rider13 and her 80+ friend above. Yesterday she was waiting to turn into gas station from the highway, and was rear ended by this friend of hers, both vehicles are totalled, friend has minor bruises, sis rider has been suffering terrible pain prior to this accident, because of a severe bone condition and disc hernea and are very ill, she has spinal fluid leakage bcause of the pain injections which causes severe headaches, the accident added to this pain because of backlash. She needs tests done mri and catscans to locate the leakage in order to patch the leaking, but does nt have the funds for the tests to be done. Our sister needs our prayers daily. Let us also believe God to make funds available for tests and operation and making provision for both her and her friend for new vehicles. Please also pray for both of them for God's healing and protection and provision. *

oubaas 17.02.08 - 12:08pm
AMEN! pray.GIF *

oubaas 18.02.08 - 05:19am
Ek het vanoggend die volgende sms ontvang vanaf Neville van Pretoria: 'Ek is baie bekommerd oor my Ma. Dries vermoed sy maak reg om te trek. Hy drink vreeslik. Ek kyk na 'n plekkie vir so R1800 p.m. vir haar . . . . Sy moet NOU weg by daardie man.' *

oubaas 18.02.08 - 12:01pm
Ek wil weer 'n ernstige beroep doen aan almal wat hier kom. Bid asb vir die vrouens en kindertjies wat hongerly agv die vader in die huis wat net kan suip en die gesin het nie voedsel nie. Ek het die afgelope tyd weer lelike dinge gesien. Selfs die arme honde lyk soos wandelende geraamtes! Amen! *

1-> 7->>


* Reply
* OUBAAS Forum


Search:
topics replies


* OUBAAS

Create Your Own App Store

topTop
groupsGroups
mainProdigits

Custom Search


Create Your Own App Store